Резултати от изпълнението на проекта
За Интегрираната управленска информационна система за разработени следните модули:
- Модул „Студенти”. Записване на студенти. Регистър на студентите. Досие на студента.
- Модул „Преподаватели”. Атестация на служителите – атестационен лист, регистър на атестираните членове на академичния състав (АС), справки за атестирания, извлечения от Регистъра за атестирани членове на АС. Справки за преподаватели.
- Модул „Планиране на учебния процес” – учебен план на специалност. Учебен план за семестър. Планиране на заетост на преподавателите за семестър. План – график за провеждане на изпити. Анкети за избираеми и факултативни дисциплини.протокол за избираеми и факултативни дисциплини. Справки учебен процес. Генериране на справки за МОН.
- Модул „Работа с докторанти” - Прием на докторанти - управление на процеса за прием на докторанти,научни специалности за прием на докторанти, дисциплини за изпит при прием на докторанти. Заявление за конкурс за докторантура. Заявление за записване за докторантура – самостоятелна подготовка. Протокол от изпит на кандидата за докторантура. Класиране на кандидатите за докторантура. Справка за кандидати за конкурс за докторантура.
- Модул „Управление на документооборота” – Управление на процеси – описание на процеса, регистър на процесите, планиране на процеса. Управление на дейностите по процеса – възлагане на дейности, отчитане на дейности, отчитане на етап от възложителя.
- Модул „Автоматично седмично разписание” - Автоматично седмично разписание.
- Модул „Международни програми” – Справки за международни програми. Справка за студенти, участващи в програми. Справка за положени изпити в чужбина.
- Модул „Управление на проекти” – Регистър на проектите – курсови проекти, дипломни работи, дисертации, университетски проекти. Управление на дейностите по проекта. Организации, участващи в проекта. Екип на проекта. Отчет на работата по проекта. Справки за проекти – списък на регистрираните проекти, справка за проекта, справки за екипи по проекти.
- Модул „Управление на договори” – Регистър на договорите. Трудови договори. Университетски договори. Договори за студентска мобилност. Договори за преподавателска мобилност. Договори с докторанти.Справки договори – справка за сключени договори, извлечения от регистъра на договорите, справка за договори с потребители на кадри в университета.
- Модул „Управленски анализи” – Генериране на справки и отчети. Генериране на периодични статистически справки във формат, изискван от МОН.
- Модул „Акредитация и академични правила” – Акредитирани специалности. Справка за акредитирани специалности.
- Анкетни проучвания – Анкети – студентско мнение за качеството на преподаване, оценка на учебни планове и програми, академични отношения между студенти и преподаватели, мнение на студенти за качеството на административните услуги, обратна връзка от работодатели за качеството на професионалната подготовка на студентите, справки за анкетни проучвания – Регистър на студентската оценка на анкетираните членове на академичен състав, обобщени резултати от анкетни проучвания. Справка за ключови показатели.
- Модул „Партньори” – Регистър на партньорите.Мобилност на студенти и преподаватели – заявления за студентска мобилност, заявления за преподавателска мобилност. Решение от конкурса за мобилност. Справки за партньори – справка за партньорска организация, извлечение от Регистъра на партньорите, справка за мобилност на студенти, справка за мобилност на преподаватели.
Брой критерии, показатели, методи и процедури за осигуряване на системи за управление за оценка на изпълняваните от Тракийски университет дейности по проект ИУИС на ТРУ |
План |
Отчет |
|
Индикатор 1 |
Брой критерии, за които се анализират и извличат данни от ИУИС - 4 броя; |
4 |
6 |
Индикатор 2 |
Брой показатели за оценка на дейностите, за които се получава информация от ИУИС на ТрУ - не по-малко от 45; |
45 |
52 |
Индикатор 3 |
Брой обучени организатори на катедри - не по-малко от 35; |
35 |
38 |
Индикатор 4 |
Брой административни процедури, които са усъвършенствани и развити не по-малко от 3; |
3 |
12 |
Индикатор 5 |
Брой обучения на работното място - 2 администратори и аналитик; |
2 |
4 |
Индикатор 6 |
Брой лица за участие в семинарите - преподаватели, служители и студенти - не по-малко от 110; |
110 |
78 |
Индикатор 7 |
Брой лица, участващи в апробирането и внедряването на ИУИС - не по-малко от 140; |
140 |
179 |
Индикатор 8 |
Брой изследвания/проучвания и анализи с аналитични доклади - не по-малко от 12 броя |
12 |
22 |
Индикатор 9 |
Брой разработени и внедрени информационни системи - не по-малко от 1 |
1 |
1 |
Индикатор 10 |
Брой експертни разработки - анализи, доклади, позиции, становища - не по-малко от 3 |
3 |
5 |
Индикатор 11 |
Брой мероприятия - 3 семинара, работни срещи - не по-малко от 12; |
3/12 |
1/8 |
Индикатор 12 |
Брой публикации в медиите - не по-малко от 3 броя; |
3 |
6 |
Индикатор 13 |
Брой пресконференции - 3 броя; |
3 |
3 |
Индикатор 14 |
Брой рекламно-информационни дипляни - 1000 броя; |
1000 |
1000 |
Индикатор 15 |
Брой Информационно-рекламен видеоклип - 1 брой; |
1 |
1 |
Индикатор 16 |
Брой Рекламни пакети: папки, химикалки, бележници - 270 броя; флаш памети и чанти - по 80 броя; |
270/80 |
270/80 |
Индикатор 17 |
Брой анкетирани лица - не по-малко от 230 броя; |
230 |
394 |
Индикатор 18 |
Брой попълнени Анкети- не по-малко от 460 броя. |
460 |
633 |
Очаквани резултати:
- Хармонизиране на образователните услуги и научно-изследователската в Тракийски университет в съответствие с националните и Европейски стратегии и перспективи;
- Събиране и анализиране на данни, достъп до информация в реално време на глобално ниво, както и възможност за проследяване и оценяване на постигнатите резултати спрямо зададени рейтингови показатели;
- Създаване на инструменти и методи за проследяване и подобряване на показателите по критериите на Рейтинговата система за висшите училища в България;
- Разработване на гъвкави средства за оценка на постигнатото качество на образователните услуги по професионални направления съобразно критериите за оценяване и следакредитационен контрол он Националната агенция за оценяване и акредитация;
- Развитие на съвременни методи за предоставяне на образователни услуги, базирани на повишаване достъпа на потребителите до учебната документация с оглед управление качеството на обучение и постигане критериите на прилаганата система за рейтинг на университетите и Европейската квалификационна рамка за учене през целия живот;
- Разработване и внедряване на механизми и процедури за обратна връзка от потребителите на кадри и студентите и използване на информацията за вземане на по-качествени управленски решения в Тракийски университет;
- Периодично проследяване на съответствието на обучението с потребностите на пазара на труда;
- Усъвършенстване и развитие на Системата за управление на качеството в Тракийски университет - Стара Загора с обхващане на всички основни и спомагателни работни процеси в документирани процедури, работни инструкции и оперативни документи;
- Прилагане на нови технологии за мотивиране на студентите за по-висока успеваемост и учебни резултати чрез промотирането им пред потребителите на кадри;
- Създаване на инструменти и механизми за проследяване професионалната реализация на студентите и поддържане на обратна връзка със завършилите студенти.
Индикатори по проекта, които ще бъдат достигнати:
Брой критерии, показатели, методи и процедури за осигуряване на системи за управление за оценка на изпълняваните от Тракийски университет дейности по проект ИУИСТРУ
Индикатор 1 Брой критерии, за които се анализират и извличат данни от ИУИС - 4 броя;
Индикатор 2 Брой показатели за оценка на дейностите, за които се получава информация от ИУИС на ТрУ - не по-малко от 45;
Индикатор 3 Брой обучени организатори на катедри - не по-малко от 35;
Индикатор 4 Брой административни процедури, които са усъвършенствани и развити не по-малко от 3;
Индикатор 5 Брой обучения на работното място - 2 администратори и аналитик;
Индикатор 6 Брой лица за участие в семинарите - преподаватели, служители и студенти - не по-малко от 110;
Индикатор 7 Брой лица, участващи в апробирането и внедряването на ИУИС - не по-малко от 140;
Индикатор 8 Брой изследвания/проучвания и анализи с аналитични доклади - не по-малко от 12 броя
Индикатор 9 Брой разработени и внедрени информационни системи - не по-малко от 1
Индикатор 10 Брой експертни разработки - анализи, доклади, позиции, становища - не по-малко от 3
Индикатор 11 Брой мероприятия - 3 семинара, работни срещи - не по-малко от 12;
Индикатор 12 Брой публикации в медиите - не по-малко от 3 броя;
Индикатор 13 Брой пресконференции - 3 броя;
Индикатор 14 Брой рекламно-информационни дипляни - 1000 броя;
Индикатор 15 Брой Информационно-рекламен видеоклип - 1 брой;
Индикатор 16 Брой Рекламни пакети: папки, химикалки, бележници - 270 броя; флаш памети и чанти - по 80 броя;
Индикатор 17 Брой анкетирани лица - не по-малко от 230 броя;
Индикатор 18 Брой попълнени Анкети- не по-малко от 460 броя.